Livrare și Retur
Livrare
Comanda este livrată la adresa înscrisă în formularul de comandă, în intervalul luni-vineri. In cazul in care comanda a fost plata până la ora 10:00, o sa fie ridicată in aceasii zi de compania de curierat.
Opțiunile noastre de livrare sunt:
- SameDay Locker (EasyBox)
- Cargus
- DPD (in Europa)
La livrarea comenzii, vă rugăm să verificați integritatea coletului în prezența curierului și să solicitați întocmirea unui proces verbal în cazul în care coletul este deteriorat. Acest aspect este deosebit de important, deoarece reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Pot modifica o comanda lansata?
Da, În cazul in care doriți să modificați o comandă existentă, vă rugăm să ne contactați pe whatsapp la numărul +40 769 640 585. Modificarea se poate efectua doar în cazul în care comanda nu a fost trimisă către firma de curierat.
Când se livrează comanda mea?
Pentru produsele care sunt în stoc, comandate până în ora 10:00, procesarea comenzii se efectuează in 24-48h. Menționăm că în perioadele aglomerate livrarea poate dura între 2-3 zile lucrătoare. În cazul în care produsul nu este în stoc se va comanda de la furnizor și va fi livrat imediat cum ajunge in stocul nostru. De la preluarea coletului, livrarea propriu-zisă depinde de compania de transport. Poate sa dureze de la 1 zi la 5 zile.
Cargus
Costul de livrare este de 16 lei/comandă, indiferent de zona de livrare și se calculează o singură dată pentru toată comanda. Poți beneficia de livrare gratuită în toată țara dacă valoarea comenzii depășește 400 ron și are greutatea sub 20kg.
Greutatea volumetrică este calculată pentru fiecare colet (lungime x lăţime x înălţime [cm] / 6000). Categoria de greutate este stabilită în funcţie de greutatea cea mai mare, dintre greutatea reală sau volumetrică. În cazul în care greutatea reală sau greutatea volumetrică, calculată prin formula de mai sus, nu depăşeşte 20 kg, expedierea se încadrează pentru tariful standard. Lungimea maximă admisă a unei laturi pentru un colet standard nu poate depăşi 165 cm, iar suma dimensiunilor tuturor laturilor nu poate depăşi 180 cm (înălţime, lungime, lăţime).
Ridicare de la Easybox
Costul de livrare este de 21 lei/comandă, indiferent de zona de livrare și se calculează o singură dată pentru toată comanda.
Comenzile cu masa de peste 20 kg nu pot fi livrate prin easybox. De asemenea, nici pachetele care depășesc dimensiunile 468x443x98mm, 468x443x198mm, sau 468x443x338mm. În această situație, livrarea se va face automat prin curier Cargus. Se vor aplica în acest caz regulile de taxare menționate anterior:
Retur
Pentru a vă returna produsul vă rugăm să nu trimiteți produsele prin colet cu plată ramburs. Dacă doriți să anulați sau să returnați comanda, va rugam sa ne transmiteți o notificare scrisă prin e-mail, poștă sau telefonic.
Dacă produsul/produsele pe care le-ați primit prezintă defecte, vă rugăm să ne transmiteți o notificare scrisă în acest sens în conformitate cu prevederile expuse în articolul „Livrare”.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia. Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți anunțat că se aprobă returnarea, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar. Apoi contactați compania dvs. de card de credit (banca). Poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este vizibilă în cont. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@pufpet.ro.
Produse nerambursabile
Există o serie de produse care nu pot fi rambursate, cum ar fi articolele personalizate sau cele perisabile, de asemenea pungile de hrană desigilate nu pot fi returnate. Articolele cu preț de discount nu pot fi rambursate.
Ai nevoie de ajutor sau nu ai găsit produsul dorit? Suna la 0769 640 585 sau contactează-ne la adresa de mail pufpetshop@gmail.com